سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 تمام سرنشینان هواپیمای سقوطکرده در ایران کشته شدهاند - دیوانگان حسین

<

همه مسافران و خدمه هواپیمای توپولوف ایران، از جمله اعضای تیم ملی جودوی نوجوانان ایران، جان خود را از دست داده‌اند. اظهار نظر دقیق در مورد علت حادثه، به پس از یافته‌شدن جعبه سیاه این هواپیما موکول شده است.

 

بر اساس اعلام مقام‌های رسمی ایران تمام ??? سرنشین هواپیمایی که پیش از ظهر امروز (چهارشنبه ?? تیر) در قزوین سقوط کرد، جان خود را از دست داده‌اند.منابع ایرانی تعداد کشته‌شدگان را در اخبار اولیه ??? نفر اعلام کردند. آرسن پوگوسیان، معاون سازمان هوایی ارمنستان اما تعداد مسافران را ??? و خدمه را ?? نفر اعلام کرده است. به گفته وی، ? ارمنی و دو نفر گرجستانی نیز مسافر پرواز ???? به مقصد ایروان بوده‌اند. 

 

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در تلویزیون دولتی ایران، هواپیمای یادشده از نوع توپولوف بوده و به شرکت هواپیمایی کاسپین تعلق داشته است. هوایپما از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران پرواز کرده و عازم ایروان، پایتخت ارمنستان بوده است.

 

بر اساس گزارش‌ها ? جودوکار نوجوان تیم ملی ایران نیز در این حادثه جان خود را از دست داده‌اندBildunterschrift: Gro?ansicht des Bildes mit der Bildunterschrift:  بر اساس گزارش‌ها ? جودوکار نوجوان تیم ملی ایران نیز در این حادثه جان خود را از دست داده‌اندلاشه سوخته هواپیما و جسد چند تن از کشته‌شدگان، از جمله تصاویری بودند که در تلویزیون ایران به نمایش درآمدند. یک آتش‌نشان گفته است که شدت انفجار در حدی بوده که چاله‌ای به عمق ?? متر در محل سقوط به‌وجود آمده است. به گفته وی، کمکی از دست نیروهای امداد و نجات بر نیامده است.

 

به نوشته خبرگزاری دولتی ایران، ایرنا، هواپیمای توپولوف شرکت کاسپین ?? دقیقه پس از برخاستن در حوالی قزوین سقوط کرد. خبرگزاری فارس از قول یک مقام دولتی نوشته که خلبان کمی پیش از سقوط پیامی در مورد وجود نقص فنی مخابره کرده و خواهان فرود اضطراری شده است. به دنبال آن هواپیما در هوا شعله‌ور و منفجر شده است.

 

به نوشته خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، اعضای تیم ملی جودوی نوجوانان ایران نیز که مسافر این هواپیما بوده‌اند، در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند. ایسنا می‌افزاید، جعبه سیاه هواپیما هنوز پیدا نشده و اعلام جزئیات سقوط نیز به آینده موکول شده است.


نوشته شده توسط : پویا آقاپور

[ نظر]