سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 نظر من - دیوانگان حسین

نظر من

جمعه 88 اردیبهشت 18 ساعت 12:25 عصر
<

به نظر من دین،مذهب،اسلام،ایمان و ... .این کلماتی که به کار بردم خیلی آسان می تونی بخونی یا بنویسی ولی هر کسی نمی تونه دارا باشه داشتن ایمان، داشتن صفت های خوب همه راه و روش داره ولی اگه شما هم دقت کنید می تونید ببینید که  ما تقریباً72میلیون جمعیت داریم ولی ... .شما تصور کنید اگه از این ملت فقط چندین نفر مسلمان واقعی بود ما حالا در این وضعیت

نبودیم ،مجبور نبودیم تو این دنیای بی رحم و طاقت فرسا  زندگی کنیم.ما همه مسلمانان یک دین داریم، کتاب مقدس ما قرآن هست ، 12 امام داریم ، آخرین پیامبرمان حضرت محمد (ص) هست. اما خیلی از ما ها مسلمان واقعی نیستیم.ما همه ی ملت ها به خاطر یک سیب یا گندم که آدم و حوا با خوردن آن ما را باعث پس دادن امتحان کردند.  درست است ما انسان ها موجودی با هوش ولی در عین حال اسیر نفسمان هستیم خیلی کمی از مردم چه مسلمان و چه یحودی ویا مسیحی وجود دارد که اسیر نفسشان نباشند.اگر آن هایی که وضع مالی خوبی دارند فقط مقداری از پولشان یا حتی لباس کهنه ی خودشان را به آن هایی که نیازمندند بدهند،نیازمندی کم خواهد شد.من نمی گم تمام مشکلات یک ملت حل خواهد شد ، همیشه مشکل پیش می آید ولی کم کردن آن یا تحمل آن در دست خود ما هست اگر ما اراده کنیم اگر ما به درگاه خدا پناه ببریم و از خدا مدد خواسته در شادی ها هم به یاد خدا باشیم ، خدا هم به ما کمک خواهد کرد .

آیا شما خبر دارید که خوردن و آشامیدن رسول خدا چگونه بود؟

رسول خدا(ص) با کمال فروتنی سر سفره می نشست، در غذا با فقیران و مستمندان همنشین می شد و با دست خود غذا به آن ها تعارف می کرد. محبوبترین سفره ها نزد ایشان سفره ای بود که افراد زیادی بر سر آن حاضر باشند. در هنگام غذا خوردن از زیر نظر گرفتن دیگری و نگاه به لقمه ی او پرهیز می کرد و نیز می فرمود: ما مردمی هستیم که تا گرسنه نشویم، غذا نمی خوریم؛ و چون بخوریم ، قبل از سیر شدن دست از غذا می کشیم.

 به راستی که رسول خدا اسوه ی نیکویی برای شماست.

من نمی گویم مثل پیامبران یا امامان شویم اما می توانیم از دستورات آنان پیروی کنیم.

این نظر من بود ولی امید وامید وارم شما هم در انجام این کار ها  تلاش کنیم.از شما در خواستی دارم، نظر خود را در باره ی مطالب بنویسید.


نوشته شده توسط : پویا آقاپور

[ نظر]