سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 حبیب تشنه ی دیــــدار آفتـاب حجـــاز ...! - دیوانگان حسین

حبیب تشنه ی دیــــدار آفتـاب حجـــاز ...!

دوشنبه 88 آبان 25 ساعت 8:45 عصر
<

ای هست علی و تار و پود زهرا !

محبــــوب دل و بــود و نبـود زهرا !

مولا به تقـاص خـون مادر برخیــز ...

ای منتقـــم چشــم کبـــود زهرا !!!

حبیب تشنه ی دیــــدار آفتـاب حجـــاز ...

حجاز طلعت مـــاهش هنوز ناپیداست !

سپید شد در انتظار یار موی سیاهش ...

جمـال دلکش یــــارش هنوز ناپیداست !

مـــــرا عزیـــــز رفیقـی است که جمعه می آید !

حبیب خوب و شفیقی است که جمعه می آید !

نشــــان خـــــــاتم عشــق است و درّ بی همتا

گـــرانبهـــــا عقیقـــــی است که جمعه می آید !!!

چارده شد رخ ماه رمضانم ! مهدی !

نـــــا دیدن تو آفــــت جانم ! مهدی !!!

افطار شود روزه ی من هر شب با ...

آوردن نــــــامت به زبــــانم ! مهدی !

 حـــبّ تو را دارم به دل ! ای صاحب خانه بیا !

مست و خرابت گشته ام ! سالار میخانه بیا !

عمری غمت را کرده ام همسایه ی دیوار دل ...

یکدم رخت بنمــــا عیان مـــولا به غمخانه بیا !

ای مرغ عشق جان من ! ای یادگـار عاشقی

پرواز کن جــــان حبیب ! یکدم به کـاشانه بیا !

مــرا خـــواب ربود و نسیــم یار گذشت

نسیم آمد و رفت و غم ســوار گذشت

سپید شد مویم و دلدار ندیدم افسوس

تمام عمـر حبیبــش به انتظــار گذشت !!!

 مـــن مست آن نرگس زیبا شدم ! بلی

نــور خــدا در عالم مستی ست منجلی !

کی خواهد آمد آن گل زهرا ؟ خدای من !

تا زنــده گردد از قدمـــش سیره ی علی !!!

ترســــم چراغ عمـــر من خاموش گردد

طومار عشقم یک شبی مخدوش گردد

در انتظــــــار دیدن مهدی شـــــــدم پیر

حــاشا بمیرم ! قصّـــه ام سرپوش گردد !!!

 مرکب در انتظـــــار سوار و حضور یار

جانا ! ز پشت پرده دمی پا برون گذار

بـــــاران عشق ! بر تن رنجـور من ببار

دشــــت خزان زده طلبـد موسم بهار

(مدت هاست که غروب هر جمعه برای خیل دوستانم ، پیامک می فرستم ! همه ی
این پیامک ها ، بیانگر یک پیام واحد است و آن هم فغان در نبود یاری که
تشنه ی حضورش هستم !!! تمامی این پیامک ها اشعار برگرفته از گنجینه ی دلم
هست که به تمامی متعلّق به حضرت دوست هست ... ولی دوست دارم دانه دانه
تقدیمش کنم تا هم او بداند و هم خودم که چقدر دوستش دارم !!! این ها هم
گوشه ای از آن دلتنگی عمیق است که طی این هفته های اخیر به کلبه ی دل
دوستانم به عنوان چشم روشنی فرستاده ام !اللهم عجّل لولیّک الفرج ...)


نوشته شده توسط : پویا آقاپور

[ نظر]